lørdag 29. november 2008

Tida flyr.

Tida flyr, mørketida er godt i gang, og helga er allerede halvgått. I morgen er det første søndag i advent, og det vil selvfølgelig også si at jula rykker stadig nærmere.
Jeg hadde ei målsetting om å få kjøkkenet sånn noenlunde presentabelt til i morgen, men det har jeg gitt opp nå. Ikke for det, det blir adventstjerne i kjøkkenvinduet i løpet av kort tid, men jeg tviler på at julegardinene kommer opp til i morgen.
Ellers må det nevnes at det er skikkelig vinter her, selv om gradstokken i dette øyeblikket viser plussgrader. Vi er inne i ei meget travel tid, men uansett hvor travelt det kjennes akkurat nå: Jeg gleder meg helt ubeskrivelig masse til jul!

2 kommentarer:

BirtH sa...

I dag har vi tent det andre adventslyset. Noen gaver er pakket, og formkake og havrekjeks er bakt, så da blir det noe til kaffen i år også.
Er det noe spesielt med jula i år, eller er det bare "normal" glede/forventning til jula du kjenner?

ToneM sa...

Hver jul er igrunnen både helt vanlig og samtidig helt spesiell.
I år gleder jeg meg veldig til rolige og langsomme juledager, fordi denne høsten har vært både travel og krevende...
Jeg er egentlig ikke særlig godt i gang med juleforberedelsene heller, men det kommer, det kommer...