lørdag 13. desember 2008

3. søndag i advent

Plutselig nærmer det seg 3. søndag i advent. Jeg hadde planlagt å få unna mange juleforberedelser denne helga. Men fortsatt er det jobben som tar mesteparten av tida mi.
Nåvel - jeg fikk da kokt sylteflesket i ettermiddag, og i morgen planlegger jeg å sy kjøttrull.
Jeg hadde også tanker om å få laga en kakesort eller to denne helga, men så har jeg samtidig veldig lyst til å få med meg Juleoratoriet i morgen...
Julekort og julebrev er fortsatt ikke påbegynt. Jeg skammer meg! Men dessverre er det så altfor mange skriftlige jobbting som må gå foran juleforberedelsene i heimen...
Ennå gjenstår det også å kjøpe de fleste julegavene, også noen som skal sendes.
Jeg gleder meg til jeg blir pensjonist...

2 kommentarer:

BirtH sa...

Du får ei travel uke, skjønner jeg, men du er vel mer effektiv enn meg når du først setter i gang. Eller har du også en tendens til å bli sittende ved pc'n ;-)
De to siste årene har jeg tørrsaltet kjøttrullen. Gjør du også det?

ToneM sa...

Dessverre blir det nok litt for mye sitting / jobbing foran pc'n i disse tider, ja.
Jeg lager lake til kjøttrullen, anvender "potetprøven" for å finne riktig saltmengde.
Nå er det bare et par dager igjen, så starter juleforberedelsene i heimen for fullt. :-)