mandag 7. desember 2009

Hvem er dette?

I dag da jeg skulle rydde litt i gamle aviser på biblioteket på skolen vår, dukket dette bildet plutselig opp på forsida av en 3 år gammel avis.
For nesten 20 år sia var gutten på bildet elev hos oss...
I dag er han en dyktig og berømt musiker og vokalist med en praktfull stemme! For kort tid sia gjesta han heimbyen sammen med bandet sitt og gjennomførte en uforglemmelig konsert!

Dette er et konfirmasjonsbilde av gutten. Noen som veit, eller som tør å tippe på hvem han er?

7 kommentarer:

Frøya-Heidi sa...

Synes han ligner på Sivert Høyem jeg. Litt lysere lokker enn i dag.

Berit sa...

Ta vekk håret og legg til noen år - sannelig tror jeg du har rett, Frøya-Heidi.

Hanne~Rita sa...

Det er nok Sivert Høyem ja.. ;)
Litt juks at jeg vet det ,jeg bor jo på Sortland :)
Fantastisk artist!!!

ToneM sa...

Riktig, ja! Det er Sivert Høyem.
Imponerende at dere så det, Heidi og Berit. Du Hanne - Rita gikk kanskje på skolen samtidig med Sivert?
I hvertfall så du ham sikkert "live" i ungdomsårene, da han så omtrent slik ut som på bildet...

Hanne~Rita sa...

Nei, jeg er nok noen år eldre, men har jo observert han opp gjennom årene. Nå bor jeg i "nabolaget" der han bodde. Han startet sitt første band i gammelfjøsen til nærmeste naboen her. Morsomt! :)

ToneM sa...

Så morsomt å høre, Hanne-Rita!
I sin ungdom spilte han faktisk litt her i huset også, men det var brettspill. :-)

HansHB sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.