fredag 19. september 2008

Fredags kveld.

Så var det helg igjen, og det føles godt. Denne helga har vi besøk av yngste sønn + kjæreste, og det gjør naturligvis helga spesielt trivelig. Tele2 har vist seg fra sin mest positive side de siste par dagene, og jeg har fått blogghjelp fra min vordende svigerdatter. Dermed har jeg knekt noen nye koder og er kommet et stykke videre med bloggen min. Ennå er det mye som er "gresk" for meg i denne bloggverdenen, og så lenge Tele2 fortsatt skaper ekstra trøbbel, vil det nok ta sin tid før jeg har bloggen min oppe og går.
Det er Jazzweekend i byen denne helga. Foreløpig har det ikke blitt noen konserter på meg, men i morgen får jeg forhåpentligvis med meg Valkyrien Allstars.
Jeg hadde håpa at det skulle bli finvær i helga, hadde store planer om å gjøre mye ute, men dessverre, nå regner det. Dermed er det heller usikkert om planen om å gjøre litt i hagen lar seg realisere.

Ingen kommentarer: