tirsdag 23. juni 2009

I en tynn tråd...

Slik så det ut utafor arbeidsplassen min da jeg gikk forbi i ettermiddag.
Ei av tre brakker sto på et lasteplan, klar til flytting.
Like etterpå kunne jeg betrakte arbeidsplassen min det siste året, hengende i "lause lufta", eller kanskje jeg heller skal si: Hengende i "en tynn tråd."


Dessverre hadde jeg ikke med fotoapparatet, så jeg måtte knipse noen bilder med mobilen.
Et historisk og vemodig øyeblikk.
Og dessverre er det fortsatt mye som henger "i lause lufta" med tanke på neste arbeidsår...




2 kommentarer:

BirtH sa...

Neste år blir nok krevende for dere. Skal dere virkelig jobbe der mens det bygges "rundt ørene deres"?

Men etterpå .... da blir det fint!!

ToneM sa...

Vi skal nok det. Og - det blir ei skikkelig utfordring. Det blir sikkert bra når den nye skolen er ferdig, men da har jeg nok avslutta min gjerning.