lørdag 31. oktober 2009

MeMe blog award

Denne Awarden kom fra Berit for et par dager sia:
Og med Awarden følger det ei utfordring: Jeg skal skrive sju ting om meg sjøl og sende Awarden videre til sju andre bloggere.

Vel, dette er egentlig ikke så enkelt, men jeg må jo bare kaste meg ut i det:

1) jeg er født pessimist, men jeg jobber med saka. :-)
2) ifølge mine nærmeste, så er jeg både snill og omsorgsfull (veldig pent sagt. :-))
3) jeg er temmelig sta i støytene (også ifølge mine nærmeste)
4) jeg lærer noe nytt heile tida.
5) jeg oppdager stadig nye interesseområder
6) jeg har temmelig dårlig selvdisiplin!
7) og sist, men ikke minst: jeg kjeder meg aldri

Da sender jeg utfordringa videre til følgende personer:

Karoline

Marianne
BirtH

Og dessuten går den til 4 andre som ikke har fått den før. :-)

Ingen kommentarer: