fredag 4. september 2009

Award

I dag fikk jeg en hyggelig overraskelse: En Award til meg fra Miamaria. :-) Tusen takk skal du ha!
Nå blir utfordringa å finne 10 beskrivende ting å si om meg selv.

Det høres ikke heilt enkelt ut, men men, jeg må jo bare prøve:

1) Jeg antar at jeg er født med et eller fleire Askeladdgener, for jeg ser gagn i det aller meste og har store problemer med å kaste noe...
2) Med andre ord: Jeg er en samler.
3) Jeg har en grønn og overgrodd hage, med mye kaos og mye ugress, men også noen skatter.
4) Jeg har jobba på samme arbeidsplass i snart 30 år.
5) Jeg har mange interesser og lærer stadig noe nytt!
6) Av alle årstider, så liker jeg våren best...
7) derimot har jeg et noe ambivalent forhold til høsten.
8) Jeg er dessverre ingen praktiker.
9) Jeg liker å fotografere.
10) Og så føler jeg litt for ofte at tida løper fra meg...

Og da gir jeg Awarden videre til disse fire:

primula
ildflue
En liten fotoblogg
Små drypp

Ingen kommentarer: