lørdag 19. september 2009

Høsthelg

Egentlig hadde jeg mange planer for denne helga...
Men hva skjer? Jo da, en skikkelig høstforkjølelse kom kastende over meg også. Nå sitter jeg her med nesa i en klut, voldsomme hostekuler og utsikt til fleire våkenetter i tida framover, på grunn av hosting og pustebesvær.
Det blir verken jazzkonsert, tyttebær - og sopptur, hagearbeid eller andre uteaktiviteter på meg denne helga, dessverre...
Og så jeg som sjelden blir forkjøla. Ja, ja - sånn kan det gå...

5 kommentarer:

Mariann S sa...

God bedring til deg :)

Rita Hogefeld sa...

Jeg lå strøket forrige helg, og hoster fremdeles så ille at det er dårlig med nattesøvn som igjen gir dundrende hodepine mesteparten av døgnet :( Håper du slipper lettere unna.

God bedring :)

ToneM sa...

Takk for hilsen, begge to! Forkjølelsen min starta sist helg, og for tida er hostinga verst om natta, øynene renner, og hodet verker. Håper det blir bedring i løpet av helga...

Miamaria sa...

Uff, jeg håpet du skulle komme deg så du fikk med deg slutten av festivalen i det minste. Det er nok tøffere det du har fått enn det jeg har hatt, ellers hadde du vært på bedringens vei nå.

God bedring!

ToneM sa...

Takk skal du ha, Miamaria!