fredag 4. desember 2009

Pakke i postkassa

I dag var det pakke i postkassa, og den var til meg. En skikkelig overraskelsespakke var det. Det har seg nemlig slik at jeg for et par måneder sia tegna et korttidsabonnement på et Hageblad. I dag kom premien: En fin liten hagespade, ei saks og ei rosesaks.
Jeg er spesielt fornøyd med farga på saks og spade. Jeg har nemlig en slem tendens til å miste, eller rote bort hageredskaper som dette. Endelig er det noen som har forstått at hageredskaper må ha sterke og gilde farger, slik at de ikke forsvinner så lett.
Nå gleder jeg meg til en ny hagesesong, med hageredskaper som jeg forhåpentligvis skal greie å holde styr på gjennom heile sesongen. :-)

2 kommentarer:

Randines hageblogg sa...

Flotte hageredskaper i hagevenlige farger. De kan brukes til innehaging i denne kalde førjulstid!
Jeg har også redskaper med røde/orange farger ellers blir de borte...

ToneM sa...

Ja, ikke sant! Hageredskaper i tradisjonnelle farger som grønt og svart, forsvinner så altfor fort!