fredag 9. januar 2009

Bloggpris


I ettermiddag fikk jeg hyggelig melding fra Berit: Bloggen min har fått en utmerkelse. Jeg ble svært overraska, og samtidig både glad og ydmyk. Det varmer skikkelig å få høre at det jeg skriver om hverdagslige tanker og gjøremål i bloggen min, blir satt pris på av andre, og at det blir vurdert til å oppfylle "Bloggpris kriteriene." Tusen takk til deg, Herdis, som gav meg denne utmerkelsen.
Her er teksten som følger utmerkelsen:
"Denne bloggen investerer i og tror på NÆRHET- nærhet i rom, tid og forhold! Disse bloggerne er usedvanlig sjarmerende og søte, og formålet er å finne og å være venner. De er ikke opptatt av utmerkelser og selvhevdelse. Vårt håp er at når båndene på disse utmerkelser er kuttet, vil enda flere vennskap ha forplantet seg. Vær vennlig å gi litt ekstra oppmerksomhet til disse! Gi denne utmerkelsen til åtte bloggere, som igjen må velge seg åtte nye. Inkluder denne teksten på utmerkelsen deres".

Jeg kjenner meg veldig glad og takknemlig! Nå må jeg bare summe meg litt før jeg finner fram til mine kandidater.

Ingen kommentarer: