torsdag 29. januar 2009

Nydelig vintervær og travle dager.

Tida flyr så altfor fort, ikke før er den ene helga over, så står ei ny for døra.
I dag fikk jeg blodbegerfrø av miamaria. Kjempetakk til deg! Men fikk jeg sådd noe? Neida, så langt i fra.
Det ryktes, og muligens stammer ryktet fra en brosjyre, om at Europris selger skjellsand. Det må sjekkes! Jeg foretrekker så absolutt den naturlige varianten istedet for enkelte kattesandprodukter som blir gjørmete i kontakt med vøtevær og vann. Perlite fungerer også bra, men den jeg har fått tak i er litt for finkorna.
Ellers er vi velsigna med nydelig vintervær for tida. Men har jeg fått tatt noen nye bilder?
Å nei da....
Nå er det leggetid, har allerede sittet litt for lenge ved datamaskinen i kveld.
Det er alltid noen nye oppgaver som må lages, må vite....

Ingen kommentarer: