torsdag 15. januar 2009

Nye prisutdelinger

Jeg har nettopp fått melding om at jeg har fått nye priser: Ikke mindre enn 3 stykker i løpet av de siste par dagene. Jeg er ydmyk og takknemlig og vil gjerne uttrykke min store overraskelse og glede. Det er alltid hyggelig å få positive tilbakemeldinger på det en gjør...
Tusen, tusen takk til Miamaria, Aud og Rita som har funnet meg / bloggen min verdig til de nye prisene!

Kreativ blogger utmerkelsen fikk jeg av Marian og Rita. Takk og atter takk, begge to! Og - dersom jeg skulle ha fått utmerkelsen av andre enn dere, så hadde dere begge vært opplagte valg når jeg i neste omgang skulle dele ut mine priser.
Egentlig føler jeg meg ikke særlig kreativ, jeg må bare ærlig innrømme det. Stadige problemer med nettleverandøren gir meg heller ikke så mye inspirasjon til å utforske bloggverdenen mht. design, for eksempel.
Bare det å få limt inn disse to prisene i dette blogginnlegget, ble plutselig en ganske stor og tidkrevende utfordring. Heldigvis klarte jeg det til slutt. :-)
Her er teksten som følger den første prisen:

1. Vinneren kan kopiere denne logoen til hans/hennes side.
2. Lag en link til han/henne du fikk awarden fra.
3. Nominer minst 7 andre blogger.
4. Lag linker til disse bloggene på bloggen din.
5. Legg igjen en beskjed på bloggene til de nominerte.

Og her er teksten som følger den neste utmerkelsen:
"Denne bloggen investerer i og tror på NÆRHET- nærhet i rom, tid og forhold! Disse bloggerne er usedvanlig sjarmerende og søte, og formålet er å finne og å være venner. De er ikke opptatt av utmerkelser og selvhevdelse. Vårt håp er at når båndene på disse utmerkelser er kuttet, vil enda flere vennskap ha forplantet seg. Vær vennlig å gi litt ekstra oppmerksomhet til disse! Gi denne utmerkelsen til åtte bloggere, som igjen må velge seg åtte nye. Inkluder denne teksten på utmerkelsen deres".

Tusen takk til deg, Aud som sendte meg denne. Hadde det ikke vært slik at du nettopp har fått samme utmerkelsen selv, så skulle du ha fått en av meg nå.

Nå skal jeg sette meg ned i ro og mak for å finne nye kandidater til utmerkelsene. Men jeg ser tydelig at risikoen for å velge kandidater som har fått disse utmerkelsene tidligere så absolutt er tilstede.... :-)

2 kommentarer:

BirtH sa...

Gratulerer!! Vel fortjent!

ToneM sa...

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Og - du får en av mine Kreativ Bloggpriser. Meget ærlig fortjent!